Monday, August 1, 2011

1st day puasa...pengalaman

hari ni seluruh umat Islam di seluruh dunia menunaikan ibadah puasa di bulan Ramadhan...aku bersyukur masih dipertemukan dengan bulan ini....thnkz ALLAH.....di sini aku nk ucapkan selamat berpuasa kepada semua umat Islam di seluruh dunia walau d mna pn berada.....puasa jangan xpuasa ya.....

pengalaman==> aku bersyukur kepada ALLAH sebab masih panjangkan umur aku....thnkz ALLAH kerana memberi peluang utk aku trus hidup d muka bumi ini....ptg tdi aku p mrata tmpat crik besi utk gntikn besi kanopi yg dh ptah...las2 ak jmpa kdai 2 tp mlangnya xsma pjg....nk xnk ak kna crik jalan len...pk punya pk,ak nk suh welding ja....pas 2 crik mrata2 tmpt nk welding...suma xnk...pas 2 jmpa 1 kdai,dia ckp bleh welding...hntr ja,dia trma....dsbbkn nk cpat,pnasnya,tgh mrah ngn someone,so bwa mto laju2 sbb nk amek besi yg ptah 2....otw p amek besi 2,ak excident...perh,xtau nk rsa pa.....nseb bek la xterok sgt...alhmdlh,wlaupn memg skit,luka2,ak still bleh bnafas....thnkz ALLAH.....tp cian plak mto ak....nk xnk kna repair kat bengkel...alhmdlh,smua cm besa....yg aku geramnya,pkcik yg wat ak excident 2 wat bdoh ja...geram tol ak...nseb bekla aku jmpa student ak kat c2....dpa mai tlg ak....thnkz ya pljarku....pgjrn:sbar jgn mrah2 time bwa mto tau.....n kpda sesiapa yg guna basikal 2 tlongla tgk blkg dlu sblm nk lintas jalan.....org len yg susah dsbbkn bnda cmni.....btw thnkz ALLAH.....

1 comment:

  1. Alhamdulillah...
    dugaan yg dtg membuatkan kita semakin kuat...
    ada hikmah dsebalik setiap kejadian..
    tersenyumlah dan anda akn bahagia...=)

    ReplyDelete